tisdag 12 juli 2011

Bra att ha...

Jag har alltid varit bra på att samla på mig "bra att ha saker". Ni vet sånt där som man egentligen bara skulle slänga, men man lägger det lite åt sidan för det kan ju faktiskt komma den där dagen när man behöver det. Det slog mig, i helgen när jag var hemma hos min far, vart den ådran kommer ifrån...



Det här är pappas "bra att ha" låda i köket! Jag tror den sett sådan ut sen jag var liten. Han e för söt min pappa. Om man bortser från en skruv eller två, så kommer han ju aldrig använda nåt av det där igen. Och det e ju halvt omöjligt att dra ut lådan också för den väger bly! Men å andra sidan så kan det ju faktiskt vara bra att ha! ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Den där tutan, eller vad det är förnåt, verkar ju görpraktisk=)

    SvaraRadera