torsdag 24 november 2011

Lugna dagar!

Igår var det lugnt och skönt. Mysmorgon med lite serier, stallet på middan, en sväng på stan och köpte nya vinterkängor och sen mötte jag upp theres för en god middag på spice n rice. Därefter blev det lite fika på rådhuset. När vi gick därifrån tog jag svängen förbi coloseums nya lokaler brevid feelgood. Kan hända att jag börjar slåss lite igen... :) får försöka hålla det till nån gång i veckan bara så inte kroppen börjar protestera igen. Det bara spritter i benen när jag ser dem träna. :)

Var för övrigt inne på apoteket igår och köpte en bettskena att ha på natten när man sover.
Har ju sen jag var liten gnisslat tänderna till den gräns att jag börjat få "halvmigrän" från det att jag slår upp ögonen på morgonen tills jag lägger mig på kvällen. Sen har mina tänder börjat ramla isär oxå. Japp, dom ramlar verkligen isär... Fyllningar ruckas loss och trillar ur och sen tar det inte många nätter förns själva tanden bara börja falla i bitar... Ap-trist!
Så nu tog jag mig i kragen och provade det billigare alternativet hos apoteket.
Känns som att det fungerade bra faktiskt! Vaknade mycket piggare utan värk i tänder, käke och nacke. Känner mig mer avslappnad på något sätt.
Men man undrade ju va fan man hade i munnen när man vakna... Hahaha!

Nu skall jag till stallet och ikväll vankas mys med Sussie och Elise!

Ha en mysig dag mina kära


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar