måndag 27 juni 2011

Dunderhonung!

Jag har min alldeles egna dunderhonung...

Det heter kaffe! =)

Varit fullkomligt medvetslös sen klockan ringde 06.40. Skulle åka till stallet tidigt tänkte jag men jag har knappt kunna hålla ögonen öppna.
Hatar när man har sådana nätter, när man e tröttare när man vaknar än när man somnar.
Sömn har aldrig varit min starka sida... haft sömnproblem sedan jag var liten.
Värst e när man drömmer mardrömmar. Ni vet sådär när man vaknar i ren skräck och är så rädd att man inte vill somna om igen.
Jag drömmer ofta väldigt verkliga drömmar, har ingen aning om vad som e på riktigt när man vaknat.

Den sista jobbiga mardrömmen jag hade var om en liten zombie-flicka.
Det kan låta roligt, eller som Mega brukar säga:
- Jag vill också drömma om Zombies!!

Men när man drömmer att hon sitter på golvet precis brevid sängen och tittar på en, det rinner saliv ner för hakan på henne och hon bara väntar på att man skall röra på sig...
Man ligger paralyserad av skräck och vågar inte andas... Det är även så man vaknar... Paralyserad av skräck och vågar definitivt inte somna om igen!
Men det gör man ju, och upprepar proceduren otaliga gånger om natten. Man bara längtar efter att klockan ska ringa så man kan få slippa somna om igen.

Det e en dröm som jag haft flertalet gånger.
Mega brukar säga att jag borde skriva ner mina drömmar och skicka till Hollywood. =)
Kunde bli miljonär kanske... hahaha

Nu ska jag stressa i väg till stallet. Börjar ju jobba 11.30.

Hoppas ni har en underbar dag mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar