måndag 6 juni 2011

Mysdag!

Idag har varit en riktigt mysig dag. Lite sovmorgon, lite shopping och sen åkte vi och hälsa på sussie, Johan, Viggo och lilla Mini! Eller ja, hon heter ju Elise!
Sen tog jag och Mega med oss Viggobus ner på stan och fika lite, tittade på nationaldagsfirande i helensparken och spatserade omkring i det fina vädret.
Sen grilla Johan hamburgare till oss. Massa gott var det.




Nu e det snart sovdags eftersom klockan ringer 03.45!

Känner mig dock lite orolig eftersom min brors dotter blev skickad till sahlgrenska i Göteborg då hon haft en natt med magont, 40-41 graders feber och hallucinationer. Dom hade tagit blodprov etc. på henne på jourcentralen och det var tydligen inte som det skulle.
Har inte hört något sen så jag hoppas allt gått bra.
Men det e ju bara att hålla tummarna. Barn e ju väldigt tåliga och har man Svensson-blod i ådrorna så förgås man inte så lätt! :)

Hoppas ni haft en mysig helg mina kära.
Kram på er och sov så gott!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar