söndag 1 maj 2011

Djurmisshandel!!!


Fy fan va lågt!!!
Sparka på en 15 år gammal, halvsenil och smått döv hund, bara för att han tidigare bajsat på deras gräsmatta!

Jag hoppas verkligen att du, John Herbertsson, känner dig stolt, som en riktig man, som en fantastisk förebild för ditt barn!
Att du glädjs med vad du gjort idag, att du med ett leende på dina läppar, ikväll tänker tillbaka på hur du sprang mot det lilla försvarslösa djuret, satsade allt du hade och riktade en riktig straffspark i sidan på honom. Att du inte ens nöjde dig med den höga dunsen och stönet när luften sparkades ur lungorna på Bamse, utan var tvungen att springa efter och sparka en gång till när han haltandes försökte fly där ifrån!!!

Ja, jag hoppas verkligen du är nöjd med dig själv!

För i mina ögon är du inget annat än ett litet kräk! Jag önskar dig bara skit i ditt liv och att ditt barn inte blir som du!!!
Jag hoppas karman hoppar upp och klappar dig ordentligt i ansiktet!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Det är spöstraff på såna as! Sicket jävla svin...Hur är det med vovven?

    SvaraRadera
  2. Eller hur!
    Som tur e så e ju vovven ganska tjock, så det gick bra. =)

    SvaraRadera