fredag 6 maj 2011

Rätt så gött ändå!

Ja, visst e livet rätt gött ändå! =)

Jobbade till 19.30 idag. Sen blev det ca 70min Powerwalk me Theres runt om Skövde. 
Det var mysig. Har ju inte träffat henne på månader...
Igår hann jag med en sväng till Elisa, Daniel och deras lilla Selma. Lika mysigt som vanligt, synd att det inte blir så ofta. 

Jobbar hela helgen igen. Men det e chill, Mega e ju i Norge på konfirmation. Så jag har inte så mycket annat på tapeten. Hoppas min kära Tatti kommer och hälsar på, på lördag efter jobbet.
Hon återvänder ju till Kanada alldeles för snart... :(

På måndag är jag ledig! Då hoppas jag kunna hälsa på älskade mormor. Hon har ju flyttat in på hem nu, alldeles för snurrig för å bo själv.
Det e så lätt att skjuta sådant framför sig... att hälsa på menar jag!
Det e så mycket annat som tar ens tid...
Men en vacker dag finns det ingen att hälsa på.

Jag vill verkligen tacka er, mina vänner, för att ni finns!
Jag vet att jag e sämst på att höra av mig, svara på mess och umgås.
Ni e underbara och fantastiska!

Min rygg e ju helt b#g igen.
Sååå trött på den. En sån här massage hade varit skön...
Just what I need! ;)

Theres tyckte jag skulle följa med till en gubbe hon fått hjälp av.
Allt lät jättebra och jag kände mig riktigt pep på att åka dit... Ända tills hon nämnde att man måste göra hela undersökningen och behandlingen topless... 
Kändes plötsligt heeeeelt onödigt!
Känns som att jag håller mig till min gamle kot-knäckare här i Skövde!
Får man ju iaf behålla bh:n på. :)

Nä mina vänner, om man skulle sova lite.
E ju faktiskt en dag i morgon oxå...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar